SMK i weekend w Bieszczadach – fotorelacja

W ostatni weekend, korzystając z pięknej, słonecznej pogody, członkowie Stowarzyszenia Miłośników Karwodrzy zdobywali Bieszczady! Mocną, siedemnastoosobową grupą, w piątkowe popołudnie 6 września wyjechaliśmy w kierunku Strzebowisk, naszego noclegu i bazy wypadowej na bieszczadzkie szlaki. Po wspólnej integracyjnej kolacji przyszła pora na sen. W sobotni poranek 7 września zjedliśmy wczesne, wspólne śniadanie i wyjechaliśmy busem w kierunku wejść na szlaki. Podzieliliśmy się na dwie grupy. Jedna wychodząc z Brzegów Górnych zdobywała Połoninę Caryńską i schodziła do Ustrzyk Górnych robiąc pieszo blisko 10 km. Druga startując z Wołosatego weszła na Tarnicę – najwyższy szczyt Bieszczad, a później przez Szeroki Wierch robiąc ponad 13 km zeszła również do Ustrzyk Górnych. Piękna pogoda i piękne widoki były nagrodą za trudy stromych i długich podejść. Po południu wróciliśmy do naszego domku na integracyjną grillową kolację. Niedzielę 8 września rozpoczęliśmy również wspólnym wczesnym śniadaniem i wyruszyliśmy tym razem na krótki, 5 km szlak do Łopienki, jednej z najpiękniejszych i największych bieszczadzkich cerkwi. Zniszczona w czasach powojennych, odbudowana kilkanaście lat temu, jest pamiątką po wysiedlonej w 1947 roku wsi. Po powrocie z cerkwi udaliśmy się nad Solinę, gdzie poza obowiązkowym spacerem po zaporze, pływaliśmy statkiem po Jeziorze Solińskim. Na koniec późny obiad i wieczorny powrót do Karwodrzy. Było rewelacyjnie i już planujemy następny integracyjny wyjazd członków stowarzyszenia w przyszłym roku!